Як використовувати ваш штрих-код

Якщо ви замовили “Пакети для штрих-кодів” від нас, ви отримаєте свій роздрібний штрих-код електронною поштою з зображеннями штрих-кодів у кількох різних форматах. Після того як у вас є ваш штрих-код, ви можете почати використовувати його легко і одразу, виконавши прості кроки нижче.

barcode on packaging discover wildlife

1. Включіть зображення штрих-коду у упаковку або дизайн продукту

Виберіть будь-який формат зображення для штрих-коду (наприклад, jpeg), який ви віддаєте перевагу.

Змініть розмір зображення, щоб він містився у упаковці продукту. Будь ласка, майте на увазі наші “Специфікації штрих-коду“. Стандартний розмір (для штрих-кодів EAN-13 або UPC-A) становить близько 38 мм завширшки та 25 мм заввишки. Найменший рекомендований розмір – 80% від стандартного розміру, тобто близько 30 мм завширшки, х 20 мм заввишки. Якщо ви роздружете свій штрих-код менше, ніж це, деякі продавці не приймуть його.

Якщо ви розміщуєте свій штрих-код на вигнутий поверхні, наприклад, пляшка, орієнтація вашого штрих-коду дуже важлива – штриховий код повинен бути повернутий, тому він виглядає як сходи (а не як паркан), так що краї штрих-коду не обертаються навколо кривої.

Якщо хочете, ви можете отримати трохи креативний штрих-код. Однак головне зображення штрих-коду (вертикальні смуги та прогалини) повинно залишатися безперешкодним. Якщо ви хочете надрукувати штрих-код у різній комбінації кольорів (замість чорних смуг на білому фоні), будь ласка, перегляньте PDF-документ із назвою колірних штрих-кодів.

You can then incorporate the image into your product packaging in an easily visible flat location (to ensure ease of scanning). You could also have the barcode printed on adhesive labels to be manually applied to your product.

2. Роздрукуйте упаковку

Завжди перевіряйте свою ілюстрацію на етикетці ПЕРЕД друком упаковки продукту. Перевірте, чи правильні номери штрих-кодів, а також, що друковане зображення штрих-коду залишається високоякісним і відповідає офіційному розміру. Зміни та помилки можуть виникати на багатьох стадіях процесу, тому важливо точно перевірити ілюстрацію перед друком.

Коли ви будете раді вашим штрих-кодам, рекомендується зробити зразок друку та перевірити, чи правильний розмір штрих-коду, і правильно друкує та сканує.

Якщо ваш роздрібний продавець просить вас отримати звіт про верифікацію штрих-коду, нам потрібно буде надіслати нам зразок друкованого штрих-коду (на етикетці або упаковці) для підтвердження.

3. Надішліть продукт своїм роздрібним торговцям

Після того, як ви роздрукуєте упаковку для продукту, наступним кроком буде надсилання продуктів до своїх роздрібних продавців.

На цьому етапі штрих-код підключається до продукту. Коли штрих-код сканується в систему роздрібної торгівлі вперше, інформація про продукт не з’являється. Ритейлер повинен ввести інформацію про продукт і ціну в свою систему. Після цього, коли штрих-код сканується в цьому роздрібному магазині, відображається правильна інформація про продукт.

4. Зареєструйте свій номер штрих-коду

Якщо ви придбали пакет “Barcode Package” від нас, то ви можете зареєструвати свій номер штрих-коду та відомості про продукт у базі даних International Barcodes Database. Щоб зареєструвати свій номер штрих-коду, перейдіть на сторінку https://barcodesdatabase.org/barcode-registration/. Реєстрація штрих-кодів є необов’язковою. Однак це збільшить профіль вашого продукту в Інтернеті.

 

Корисні посилання