Питання що часто задаються

Якщо ви не можете знайти відповідь на своє запитання, зв’яжіться з нами

Штрих-код – це зображення, яке використовується для представлення невеликої кількості інформації, яку потім легко прочитати сканер штрих-кодів або додаток мобільного телефону. Штрих-коди мають багато форм і форм, однак вони знаходяться в більшості випадків на роздрібних продуктах, щоб витягувати ціни та інформацію про продукти на касі. У цьому випадку штрих-код – це просто 12 чи 13 цифр, кодований як зображення.

Система штрихкодування, створена в 70-х роках Джордж Лорер, є універсальною системою для відстеження предметів і цін у системах інвентаризації у всьому світі. В даний час він використовується практично усіма роздрібними торговцями по всьому світу і працює під умовним твердженням, що кожен штрих-код призначається лише одному продукту, тому в будь-якому магазині немає шансу на те, щоб штрих-код було на двох різних продуктах. Ця система включає в себе як номери UPC-A, так і суперсетні номери EAN-13.

Хоча ми можемо поставити широкий спектр як роздрібних (UPC-A, так і EAN-13) та не-роздрібних штрих-кодів, ми в основному поставляємо роздрібні штрих-коди EAN-13. Це штрих-коди, які найчастіше використовуються на всіх роздрібних продуктах за межами США (за винятком книг та журналів). Наші номери походять з тієї самої оригінальної системи, що і номери GS1, але тепер вони не контролюються GS1. Тому ми можемо продати їх за одноразову вартість.

Коротка відповідь – “так”, “звичайно”. – Переважна більшість роздрібних торговців значно спрощується, якщо продукти, що надходять у їхні магазини, мають штрих-коди на них, багато роздрібних торговців вимагають штрих-кодів. Це означає, що штрих-коди відкривають двері роздрібним торговцям і дозволяють розширити доступність вашого продукту. Якщо ви продаєте свій продукт лише у своєму власному магазині та не маєте наміру продавати його в іншому місці, ви можете вибрати не використовувати штрих-коди на своїх продуктах. Ви також можете наклеїти всі продукти, які ви на складі, з номерами без штрих-кодів, які можуть бути дешевими. Це тому, що якщо продукти призначені лише для власного внутрішнього використання, вони не повинні бути частиною системи “Barcoding”.

Штрих-коди UPC-A та штрих-коди EAN-13 використовуються в роздрібних магазинах по всьому світу, однак 12-разові коди UPC-A є найбільш поширеними в США, тоді як штрих-коди EAN-13 найбільш поширені в усіх інших країнах. Що стосується фактичного кодування, то ці штрих-коди дуже схожі, адже штрих-код UPC-A може бути закодований як штрих-код EAN-13, додавши “0” до фронту. У цьому випадку зображення або смуги штрих-коду будуть точно такими, як штрих-код UPC-A. Сканери штрих-кодів, як правило, легко підбирають обидва типи кодів, однак рекомендується, щоб ваш продукт входив до США лише (або головним чином), що ви отримуєте штрих-код UPC-A. Якщо ваш товар продається в будь-яких інших країнах, краще всього використовувати штрих-коди EAN-13.

Щоб дізнатись більше, перегляньте нашу різницю між UPC-A та EAN-13.

Найкращим є практика отримання іншого штрих-коду для кожного продукту або варіанта продукту. Це тому, що магазини використовують штрих-коди для двох основних цілей: 1. Штрих-коди використовуються для отримання ціни на продукт при скануванні на касі. 2. Штрих-коди використовуються для відстеження запасів і вирішення питання про те, коли слід змінювати порядок предмети.

Це означає, що якщо роздрібні торговці використовують лише штрих-коди для опції 1, ви можете відмовитися від того ж штрих-коду для двох варіантів продукту (тобто різних кольорів одного продукту), однак, якщо роздрібний продавець також використовує штрих-коди для варіанта 2, то інший штрих-код буде потрібно для кожного варіанта продукту.

Взагалі, роздрібні торговці вважають за краще запаси продуктів, які будуть легко управляти. Деякі роздрібні торговці можуть віддати перевагу, щоб не запастися продуктами, якщо їм доводиться вручну підраховувати кількість залишків кожного розміру та відповідно змінити їх порядок. Тому рекомендується використовувати інший штрих-код для кожного варіанта.

Єдині види роздрібних продуктів, які не використовують штрих-коди EAN-13, – це книги та журнали. Усі інші продукти використовують штрих-коди EAN-13 або UPC-A – Ви можете придбати тут.

Наші штрих-коди приймаються майже у всіх магазинах по всьому світу. Однак є кілька винятків. Єдиними магазинами, до наших знань, які не приймають наші номери штрих-кодів, – це “Super Cheap Retail Group” і “Woolworths Australia Central Branches” в Австралії, Walmart, Sam’s Club, Krogers, Fred Mayers, Macy’s & JC Penney’s in USA. і “Супер Роздрібна група та харчові продукти Окленд та Веллінгтон Філії” [Тільки для харчових продуктів] “. Окрім цих магазинів, ми продали десять тисяч цих номерів штрих-кодів і не стикалися з іншими магазинами.

Ми також можемо організувати незалежно акредитовані звіти перевірки, що означає, що наші штрих-коди приймаються більші магазини, ніж будь-який інший роздрібний продавець

Для отримання додаткової інформації про те, які магазини не приймають нашу штрих-код та вимагають звітів перевірки, див. Прийняття штрих-коду.

Ні, ми цього не гарантуємо – жодна штрих-кодова компанія не може це гарантувати. Роздрібні покупці можуть вибрати свої власні вимоги до штрих-кодів, незалежно від того, чи є вони сенсу. Ці вимоги також можуть бути змінені. Однак ми продали тисячі штрих-кодів по всьому світу і впевнені, що крім магазинів, згаданих вище, магазини приймуть наші номери штрих-кодів. Якщо ви не впевнені, не соромтеся звертатися до нас, щоб запитати певні магазини.

Якщо ви купуєте номер 1 штрих-коду, то вам не буде надано префікс компанії (компанія не надає штрих-кодів). Однак якщо ви придбали у нас багато 10, 100, 1000 або 10 000 штрих-кодів, вони матимуть унікальний префікс компанії.

Роздрібний штрих-код – це просто унікальний номер, закодований як зображення. Таким чином, він не містить будь-яку інформацію про компанію чи продукт, закодовану в ньому. Коли штрих-код потрапляє в магазини, інформація про продукт додається до штрих-коду в системі сканування магазину, так що при скануванні штрих-коду він зв’язує комп’ютер із відповідною інформацією про продукт.

Ви можете замовити штрих-код тут. Штрих-коди EAN-13 є першим доступним варіантом. Після здійснення перевірки ви можете вибрати оплату за допомогою кредитної картки або сплатити через PayPal. Після здійснення платежу ми надішлемо вам електронний лист із вашим штрих-кодом із зображеннями як прикріплених файлів. Якщо ви хочете оплатити банківським переказом або іншим альтернативним способом, надішліть нам електронний лист.

Після того, як ви отримаєте свій номер штрих-коду з зображеннями як додані файли, ви можете просто включити їх у свою упаковку або надрукувати їх на наклейках. Ви можете змінити розмір штрих-коду, перш ніж робити це, якщо хочете, але ви повинні знати про розміри штрих-кодів. Коли роздрібний торговець отримає ваш штрих-код і продукт, він сканує штрих-код у систему та введе інформацію про продукт, так що при скануванні штрих-коду після цього пункту інформація про продукт автоматично з’явиться.

Так вони будуть. Ми можемо постачати штрих-коди EAN-13 (які використовуються у всьому світі) та штрих-коди UPC-A (для використання в США та Канаді). Наші штрих-коди в даний час використовуються в наступних країнах по всьому світу. Цей список постійно зростає:

Європа – Бельгія, Болгарія, Нормандські острови, Греція, Ісландія, Ірландія, Італія, Джерсі, Латвія, Литва, Люксембург, Данія, Англія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Великобританія (Англія, Шотландія та Уельс) , Мальта, Нідерланди, Норвегія, Португалія, Румунія, Росія, Шотландія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Велика Британія.

Північна Америка / Карибський басейн – США, Канада, Багамські острови, Барбадос, Кюрасао, Домініканська Республіка, Ямайка, Мексика, Тринідад і Тобаго.

Центральна / Південна Америка – Болівія, Бразилія, Колумбія, Сальвадор, Гайана, Сурінам, Венесуела

Австралазія – Австралія, Острови Кука, Фіджі, Кірібаті, Мікронезія, Нова Каледонія, Нова Зеландія, Папуа Нова Гвінея, Самоа, Соломонові Острови, Тонга, Вануату.

Азія – Афганістан, Бутан, Камбоджа, Китай, Східний Тимор, Грузія, Гонконг, Індія, Індонезія, Японія, Казахстан, Малайзія, Мальдіви, М’янма, Пакистан, Філіппіни, Сінгапур, Південна Корея, Шрі-Ланка, Тайвань, Таїланд, В’єтнам

Африка – Ангола, Ботсвана, Камерун, Єгипет, Ефіопія, Гана, Малаві, Маврикій, Мозамбік, Намібія, Нігерія, Руанда, Сейшели, Південна Африка, Уганда, Замбія, Зімбабве

Близький Схід – Бахрейн, Ірак, Ізраїль, Йорданія, Кувейт, Ліван, Оман, Палестина (Газа), Катар, Саудівська Аравія, Сирія, ОАЕ.

Ми пропонуємо доступні легальнi номери штрих-кодів за одноразову вартість. Деякі з наших функцій включають:

1. Дешеві штрих-коди – 1 штрих-код, починаючи з 39 доларів США і стаючи дешевшим

2. Немає поточних платежів – штрих-коди продаються за одноразову вартість, тому ви платите лише один раз

3. Надані зображення штрих-коду – для вашої зручності ми також надаємо зображення з штрих-кодами високого дозволу (600 точок на дюйм) у 4-х різних форматах (Bitmap, eps, Tiff, Jpeg і PDF).

4. Ніякого обов’язкового членства – це включає в себе трудомісткі форми та грошові витрати

5. Швидка служба – Ви негайно отримаєте штрих-коди (якщо ви замовляєте роздрібний штрих-код) або протягом 12 годин. Ми можемо прискорити обслуговування, якщо вам потрібно щось термінове.

6. Можна надати акредитовані звіти про верифікацію – ми можемо надавати незалежні акредитовані звіти перевірки, що означає, що наші штрих-коди приймаються більшістю магазинів, ніж будь-який інший торговельний посередник.

Для отримання додаткової інформації про це див. Розділ «Чому купуємо у нас».

Так, ми гарантуємо, що номери штрих-кодів, які ми продаємо, ніколи раніше не продавалися або не використовувались. Наші номери унікальні і походять від Ради уніфікованого коду (зараз GS1 US). Ми надаємо гарантійні сертифікати, які ви можете використовувати як доказ того, що ви маєте номер штрих-коду. Ми також маємо письмову гарантію від компанії, що ці штрихові коди спричинені тим, що ці номери призначені лише для нашого перепродажу – компанія, яку ми їх отримуємо, рекомендована Джорджем Лаурером (винахідником штрих-коду UPC). Крім того, ми перевіряємо наші номери для незаконного використання в Інтернеті перед продажем, щоб ви могли бути впевнені в момент продажу, що ніхто не використовує їх незаконно.

Ні, як тільки ви купуєте штрих-код від нас, це ваше життя, і ви можете вільно використовувати його як ви хочете. У нас є вибір штрих-кодів, які не вимагають щорічної плати, оскільки вони зараз не контролюються GS1. Ми передаємо цю вигоду споживачеві.

У 1990-х роках GS1 був створений у більшості країн світу. Вони ліцензували свої 13-значні номери штрих-кодів своїм членам (і, як обговорювалося раніше, було стягнуто як членські внески, так і приєднання гонорарів). Тим не менш, в США існувала окрема організація – Рада Єдиного кодексу (UCC), яка продала своїм членам 12-значний номер штрих-коду за одноразову вартість (не було поточних ліцензійних платежів). КУК фактично конкурував із GS1. Номери їхніх 12 цифр були фактично підмножиною 13-значної системи.

Наприкінці 1990-х рр. КУК злився з GS1, ставши GS1-US. У рамках цієї зміни вони вирішили почати стягувати щорічні ліцензійні збори для всіх своїх членів, включаючи тих, хто за 90-і роки сплатив одноразову комісію за штрих-коди. Звичайно, багато з цих членів не були задоволені новими щорічними ліцензійними комісіями, і тому група з них опинилася в судовому засіданні з GS1. Учасники перемогли в судах на початку 2000-х років, внаслідок чого GS1 вирішив багатомільйонний розрахунок. Подальше наслідком цього судового випадку є доказ того, що оригінальні номери, випущені КУК у 1990-х роках, не контролюються GS1, і, отже, ніяких ліцензійних платежів не потрібно. Це номери, придбані реселлерами та проданими. Вони – “нові” номери, оскільки вони ніколи не використовувались у роздрібному товарі та є частиною системи GS1.

Офіційний стандартний розмір штрих-коду EAN-13 становить 37,3х25,9 мм. Це може бути офіційно зменшено до 80% розміру (приблизно 20×30 мм) або збільшено до 200% розміру. Це залежить від роздрібного продавця як від того, чи можна позбутися меншого чи більшого розміру, але якщо вам потрібні звіти про перевірку, то ви повинні дотримуватися стандартів, оскільки штрих-код не пройде перевірку в іншому випадку. Завжди гарна ідея зробити тестову перевірку вашого штрих-коду, перш ніж надсилати її в магазини. Див. Розділ «Розміри штрих-кодів» для офіційних стандартів.

Ні – немає оновленої офіційної бази даних для штрих-кодів, які мають бути зареєстровані (ні на національному, ні на міжнародному рівні). Реєстрація штрих-коду не обов’язкова. Натомість роздрібні продажі та GS1 гарантують, що кожен номер продається лише один раз і до виробників (ви), щоб гарантувати, що кожен штрих-код буде виділений лише одному товару. Ми пропонуємо додаткову службу реєстрації штрих-кодів, яка має різні переваги.

– Джордж Лорер винайшов 12-значну систему штрих-кодів UPC-A, коли він працював на IBM. Він підтримує торговельні марки штрих-кодів, подібні до нашої, і не схожий на те, як GS1 вирішила обмежити доступ на ринок шляхом стягнення високих комісій.

– Міжнародна мережа штрих-кодів була створена з метою збільшення доступності торговельних штрих-кодів та інформації про штрих-коди по всьому світу. Вони роблять це, надаючи місцеві офіси, де місцеві ліцензіати, які знають свої власні ринки, надають номери торговельних штрих-кодів за розумною ціною на рідній мові клієнта.

Так, можна друкувати штрих-код у чомусь, крім чорного і білого, залежно від кольорів, які ви використовуєте. Більш детальну інформацію див на.

– Книги використовують штрихові коди ISBN (міжнародні стандартні номери книг). Це означає, що для отримання ISBN-штрих-коду номер ISBN потрібно отримати спочатку. Інформацію про отримання номера ISBN можна отримати тут.

– Журнали використовують штрих-коди ISSN (міжнародний стандартний серійний номер). Для одержання одного з них необхідно спочатку отримати 8-значний номер ISSN. Після цього його можна змінити штрих-кодом, який складається з 13 знаків, або різні інші стилі, включаючи формат 13 + 2 для окремих видань тощо. Для отримання інформації та придбання номерів ISSN чи штрих-кодів, будь ласка, перегляньте сторінку журналу зі штрих-кодами.

Глобальні номери місцеположення є глобально унікальними номерами, які використовуються деякими роздрібними торговцями як ідентифікатор місцезнаходження для постачальників.

Наші штрих-коди починаються з “07”. Це означає, що штрих-коди спочатку походять з США, однак це нічого не говорить про походження самих продуктів. Продукти з будь-якої країни можуть використовувати штрих-коди з США і навпаки. ПРИМІТКА. У “коді країни” наведено нічого про країну походження товару – він лише показує країну походження номера ШТРИХ-КОДА.

Якщо у вас є будь-які інші питання, будь ласка, зв’яжіться з нами. Якщо ви готові придбати свої штрих-коди, ви можете зробити це тут. Або тут, для штрихкодів CD, штрих-кодів DVD, штрих-кодів ISBN-книги та штрих-кодів журналу ISSN.