Штрих-коди для Amazon

Наші клієнти використовують придбані у нас штрих-коди для продажу тисячі різних продуктів на Amazon.com, а також на Amazon.com.ua, Amazon.de та Amazon Australia. Частковий список продуктів, які продаються за допомогою наших штрих-кодів, можна побачити тут. Штрих-коди можна придбати тут.

Перед покупкою штрих-кодів, призначених виключно для продажу на Amazon, будь ласка, уважно прочитайте наступну інформацію.

Ми намагаємося регулярно оновлювати інформацію на цій сторінці. Оскільки вимоги Amazon щодо штрих-кодів постійно змінюються, найкраще перевірити їх безпосередньо в них.

Amazon вимагає 13-значних кодів EAN або 12-значних кодів UPC для переліку продуктів. Крім того, Amazon присвоює кожному продукту власний ідентифікаційний номер – ASIN (Amazon Standard Identification Number).

Раніше продавці могли вказувати майже будь-які номери – головне, щоб їх не використовували раніше на Amazon. Ця система створювала проблеми для продавців із законними номерами, які могли бути використані кимось іншим без дозволу.

Перевірка номерів, які продаються, перед їх виданням клієнту

В кінці 2016 року один із керівників Amazon став членом правління компанії GS1. З того часу Amazon почав посилювати вимоги щодо ідентифікаційних номерів продуктів. Однак в базі даних Amazon досі є незаконні номери, які належать нашій компанії і які ми надалі надаємо. Користувачі цих номерів або самостійно їх створили, або отримали від незаконних продавців. Для запобігання виданню номерів, які були використані кимось іншим без дозволу, ми проводимо більш докладний пошук у базах даних Amazon перед виданням кожного номера.

Наші технічні спеціалісти розробили вдосконалу систему пошуку, яка перевіряє, чи є наші номери вже в базі даних Amazon. Вона перевіряє не тільки номери продуктів, які зараз у переліку, але й номери, які наразі не використовуються. Якщо в базі даних Amazon ми знаходимо один із наших номерів, ми видаляємо його з нашої бази даних як не для продажу. Наше програмне забезпечення для пошуку виявляє незаконно використовувані номери набагато ефективніше, ніж API-інтерфейс Amazon. Ми можемо відстежити незаконно використовувані номери набагато точніше, ніж будь-який інший продавець штрих-кодів.

Поточні вимоги Amazon

Amazon безумовно віддає перевагу тому, щоб їх постачальники були членами GS1 і використовували номери штрих-кодів, видані місцевими підрозділами GS1. GS1 – це членська організація, яка надає своїм членам номери штрих-кодів на підставі реєстраційних та річних членських внесків протягом всього терміну використання наданих кодів. Компанії, і особливо невеликі виробники, які не потребують великої кількості кодів, використовують наші коди для продажу на Amazon і в магазинах по всьому світу.

В останній час Amazon вимагає, щоб реєстрація товарів під торговою маркою (популярних брендів, таких як Adidas) містила лише використані торговим брендом коди штрих-кодів. Вони намагаються зап

обігти незаконному продажу товарів популярних брендів. Це також пов’язано з більш докладною перевіркою використаних кодів штрих-кодів. На практиці ми стикаємося з дуже різними досвідами. Представники Amazon можуть, наприклад, випадково запросити підтвердження власності кодів штрих-кодів.

З кінця 2019 року Amazon також строгіше направляє продавців реєструвати свої торгові марки (Amazon brand registry – див. нижче). При лістингу продуктів, однак, відповідно до інструкцій Amazon, все ще можна вказати бренд продукту як “N/A”, або включити продукт як “генеричний” (generic) або “небрендований” (unbranded).

Реєстрація під торговою маркою (Brand Registry) може полегшити процес лістингу продуктів у деяких випадках. Проте для цього потрібно мати власну зареєстровану торгову марку. Якщо у вас немає власної зареєстрованої торгової марки, ми рекомендуємо діяти відповідно до попереднього пункту.

У деяких випадках потрібно ввести код штрих-коду як 12-значний номер без початкового нуля. Це абсолютно нормально, оскільки 12-значні і 13-значні версії коду ідентичні і обидві версії належать вам.

Amazon від деяких наших клієнтів вимагав, щоб рахунок-фактура, який підтверджує покупку їхніх штрих-кодів, містив також URL-адресу клієнта (URL). Якщо ви зіткнетеся з цим запитом або хочете, щоб ми додали ваш URL до вашого рахунку-фактури, дайте нам знати, і ми з радістю вам відповімо.

Перевірка легітимності номерів

На Amazon в даний час перелічено тисячі продуктів із нашими штрих-кодами, і наші клієнти також реєструють нові продукти. Це, мабуть, через те, що Amazon, перевіривши наші коди, знайде їх у базі даних GS1. Це доводить, що номер з цієї бази даних походить, навіть якщо запис не є актуальним і показує тільки оригінального володаря ліцензії GS1. Наша компанія, а також жоден інший продавець штрих-кодів, не має доступу до оновлення записів у базі даних GEPIR. Проте, в разі необхідності ми надамо нашим клієнтам документацію, яка підтверджує володіння і юридичний статус їхніх номерів у зв’язку з початково виданою ліцензією GS1.

Наши клієнти також мають можливість зареєструвати свої номери, включаючи інформацію про продукти, в базі даних www.barcodesdatabase.org (і в інших базах даних, які надають цю інформацію). Реєстрація в Amazon надає додатковий доказ легітимності та володіння штрих-кодами.

Майбутній розвиток політики щодо штрих-кодів на Amazon важко передбачити. Однак ми віримо, що Amazon і надалі дозволить продавцям використовувати для реєстрації продуктів законні та перевірені номери штрих-кодів. Однак є можливість того, що Amazon стане більш обмеженим і у майбутньому припинить приймати наші штрих-коди. Ми сподіваємося, що цього не станеться.

Реєстрація продуктів та “Коди помилок” на Amazon

Лістинг продуктів на Amazon може бути у деяких випадках складним. Amazon зазвичай показує декілька конкретних кодів помилок продавцям. Зазвичай вони з’являються у зв’язку з полем “Бренд” (Brand), але, на щастя, їх зазвичай можна легко вирішити. Загальні коди помилок та їх рішення можна знайти тут: https://internationalbarcodes.net/amazon-error-codes-and-solutions/.

Під час реєстрації продуктів на Amazon вам може бути корисним наступний відеоурок (субтитри можна включити в Налаштуваннях > Субтитри > Автоматичний переклад): https://www.youtube.com/watch?v=wpBuks_sQHk&feature=youtu.be.