Правила повернення коштів

 

Наша організація надає оригінальні штрих-коди, які можна використовувати у переважній більшості торгових точок у будь-якій точці світу. Щойно ми призначимо штрих-код покупцеві, ми не зможемо повернути його назад і запропонувати той же код іншим клієнтам. Як правило, ми не надаємо відшкодування та повернення коштів. Однак можуть бути обставини, коли ми враховуємо повернення коштів.

 

 

Якщо Ви знайдете магазин, який не приймає наші штрих-коди, ми розглянемо повернення сплаченої суми, дотримуючись наступних умов:

  • Ви зв’яжетесь з нами протягом 3 тижнів після придбання штрих-коду;
  • Ви надаєте нам письмове повідомлення від магазину, який відмовляється приймати наші коди та;
  • Ви зареєструєтесь у GS1 Чехії (або GS1 у вашій країні проживання) та надасте нам підтвердження вашого членства в GS1.

Вам не повернуть гроші, якщо:

  • Ви очікуєте отримання штрих-кодів з кодом від GS1 Чеська Республіка (або вашої країни проживання), хоча вони не є строго необхідними для продажу.

 

Примітка – у різних місцях на нашому веб-сайті ми указуємо, що наші штрих-коди починаються з «07» або «06» (наприклад, сторінка Питання, що часто задаються, Різниця між штрих-кодами EAN-13 та UPC-A, відображених на домашній сторінці та в інших місцях) ми не пропонуємо штрих-коди, які починаються з коду країни, виданого місцевою організацією GS1, і штрих-коди, за які Вам буде відшкодовано, будуть позначені як недійсні в онлайн-базах даних (не стосується роздрібної продукції).