Питання, що часто задаються

Якщо ви не можете знайти відповідь на своє запитання, зв’яжіться з нами

Штрих-код – це зображення, яке використовується для представлення невеликої кількості інформації, яку потім легко можна зчитати сканером штрих-кодів або додатком мобільного телефону. Штрих-коди мають багато форматів і форм. Найбільш відомим з них, можливо, є формат “штрих-код”, що зустрічається на роздрібних продуктах і використовується для зчитування цін та інформації про продукти на касі. У цьому випадку штрих-код – це просто 12 чи 13-значне число, закодоване як зображення.

Система штрих-кодування, створена в 70-х роках Джорджем Лорером, є універсальною системою для відстеження предметів і цін у системах інвентаризації у всьому світі. В даний час ця система використовується практично усіма роздрібними торговцями по всьому світу і працює за умови, що кожен штрих-код призначається лише одному продукту, гарантуючи, що один і той-же штрих-код не з”явиться в жодному іншому магазині у всьому світі на двох різних продуктах. Система включає в себе як номери UPC-A, так і суперсетні номери EAN-13.

Хоча ми можемо надати широкий асортимент як роздрібних (UPC-A, так і EAN-13) та не-роздрібних штрих-кодів, (включаючи QR коди, код 128/39, ITF-14 штрих-коди), ми в основному поставляємо роздрібні штрих-коди EAN-13. Це штрих-коди, які найчастіше використовуються на всіх роздрібних продуктах за межами США (за винятком книг та журналів). Наші номери походять з тієї самої оригінальної системи, що і номери GS1, але тепер вони не контролюються GS1. Тому ми можемо продати їх за одноразову вартість.

Коротка відповідь – як правило “так”.  Переважна більшість роздрібних торговців віддають перевагу тому, щоб товари, які надходять до їх магазинів, мали штрих-коди на них, багато роздрібних торговців потребують штрих-кодів. Це означає, що штрих-коди відкривають двері роздрібним торговцям і дозволяють розширити доступність до вашого продукту. Якщо ви продаєте свій продукт лише у своєму власному магазині та не маєте наміру продавати його в іншому місці, ви можете  не використовувати штрих-коди на своїх продуктах. Ви також можете позначити наклейками з нероздрібними номерами штрих-кодів, що буде дешевше ніж покупка роздрібних штрих-кодів. Якщо продукти призначені лише для власного внутрішнього продажу, вони не повинні бути частиною системи штрих-кодування.

Як штрих-коди UPC-A так і штрих-коди EAN-13 використовуються в роздрібних магазинах по всьому світу. Однак 12-значні коди UPC-A  найбільш поширені в США, тоді як штрих-коди EAN-13 найбільш поширені в усіх інших країнах. Що стосується фактичного кодування, то ці штрих-коди дуже схожі, адже штрих-код UPC-A може бути закодований як штрих-код EAN-13 шляхом додавання цифри “0” попереду. У цьому випадку зображення або смуги штрих-коду будуть точно такими, як у штрих-кода UPC-A. Сканери штрих-кодів, як правило, легко зчитують обидва типи кодів, однак рекомендується, якщо ваш продукт заходить лише до США (або головним чином), то вам краще отримати штрих-код UPC-A. Якщо ваш товар продається в будь-яких інших країнах, краще всього використовувати штрих-коди EAN-13.

Щоб дізнатись більше, перегляньте сторінку різниця між UPC-A та EAN-13.

Краще за все отримати окремий штрих-код для кожного продукту або варіанта продукту. Тому, що магазини використовують штрих-коди для двох основних цілей: 1. Штрих-коди використовуються для отримання ціни на продукт при скануванні на касі. 2. Штрих-коди використовуються для відстеження запасів і вирішення питання про їх поповнення.

Це означає, що якщо роздрібні торговці використовують  штрих-коди лише для опції 1, ви можете відмовитися від того ж штрих-коду для двох варіантів продукту (тобто різних кольорів одного продукту), однак, якщо роздрібний продавець також використовує штрих-коди для варіанта 2, то інший штрих-код буде потрібен для кожного варіанта продукту.

Взагалі, роздрібні торговці вважають за краще тримати запаси продуктів, якими буде легко управляти. Деякі роздрібні торговці можуть віддати перевагу тому, щоб не тримати запасів продуктів, якщо їм доводиться вручну підраховувати кількість залишків кожного розміру та відповідно дозамовляти. Тому рекомендується використовувати інший штрих-код для кожного варіанта.

Єдині види роздрібних продуктів, які не використовують штрих-коди EAN-13, – це книги та журнали. Усі інші продукти використовують штрих-коди EAN-13 або UPC-A – Ви можете їх придбати тут.

Наші штрих-коди приймаються майже у всіх магазинах по всьому світу. Однак є кілька винятків. Єдиними магазинами, як нам відомо, які не приймають наші номери штрих-кодів, – це “Super Cheap Retail Group” і “Woolworths Australia Central Branches” в Австралії, Walmart, Sam’s Club, Krogers, Fred Mayers, Macy’s & JC Penney’s в США. і “Супер Роздрібна група та харчові продукти Окленд та Веллінгтон Філії” [Тільки для харчових продуктів] “. Окрім цих магазинів, ми продали десятки тисяч цих номерів штрих-кодів і не стикалися з іншими магазинами.

Ми також можемо організувати незалежно акредитовані звіти перевірки, які покажуть, що наші штрих-коди приймаються більшою кількістю магазинів, ніж будь-якого іншого роздрібного продавця штрих-кодів.

Для отримання додаткової інформації про те, які магазини не приймають наші штрих-коди та вимагають звітів перевірки, див. Прийнятність штрих-коду.

Ні, ми цього не гарантуємо. Жодна штрих-кодова компанія не може це гарантувати. Роздрібні покупці можуть вибрати свої власні вимоги до штрих-кодів, незалежно від того, чи є в цьому сенс. Ці вимоги також можуть бути змінені. Однак ми продали тисячі штрих-кодів по всьому світу і впевнені, що крім магазинів, згаданих вище, інші магазини приймуть наші номери штрих-кодів. Якщо ви не впевнені, не соромтеся звертатися до нас, щоб запитати про конкретні магазини.

Якщо ви купуєте один номер  штрих-коду, то вам не буде надано префікс компанії (жодна штрих-кодова компанія не надає). Однак якщо ви придбали у нас  10, 100, 1000 або 10 000 штрих-кодів, вони матимуть унікальний префікс компанії. Довжина префікса компанії залежатиме від того, скільки варіацій буде потрібно для отримання в загальному 13 цифр. Отже, якщо ви замовите 10 штрих-кодів, префікс вашої компанії буде на 1 цифру довшим, ніж при замовленні 100 номерів.

Роздрібний штрих-код – це просто унікальний номер, закодований у вигляді зображення. Таким чином, він не містить будь-якої інформації про компанію чи продукт, закодовану в ньому. Коли штрих-код потрапляє в магазини, інформація про продукт зв”язується з штрих-кодом в системі сканування магазину. При скануванні штрих-коду він зв’язує комп’ютер із відповідною інформацією про продукт.

Ви можете замовити штрих-код тут. Штрих-коди EAN-13 є першим доступним варіантом. Тут ви також можете придбати реєстрацію штрих-кода. Коли ви почнете оформлення замовлення, ви можете вибрати оплату за допомогою кредитної картки або сплатити через PayPal. Після здійснення платежу ми надішлемо вам електронним листом ваш штрих-код із зображеннями у прикріпленому файлі. Якщо ви хочете оплатити іншим альтернативним способом, надішліть нам електронний лист.

Отримавши свій номер штрих-коду з зображеннями у доданому файлі, ви можете просто включити їх у свою упаковку або надрукувати на наклейках. Перед цим, якщо хочете, ви можете змінити розмір штрих-коду, але ви повинні знати про розміри штрих-кодів. Коли роздрібний торговець отримає ваш штрих-код і продукт, він сканує штрих-код у систему та введе інформацію про продукт, щоб при скануванні штрих-коду у подальшому інформація про продукт автоматично з’являлася.

Так,будуть. Ми можемо постачати штрих-коди EAN-13 (які використовуються у всьому світі) та штрих-коди UPC-A (для використання в США та Канаді). Наші штрих-коди в даний час використовуються в наступних країнах по всьому світу. Цей список постійно зростає:

Європа – Бельгія, Болгарія, Нормандські острови, Греція, Ісландія, Ірландія, Італія, Джерсі, Латвія, Литва, Люксембург, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Великобританія (Англія, Шотландія та Уельс) , Мальта, Нідерланди, Норвегія, Португалія, Румунія, Росія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія.

Північна Америка / Карибський басейн – США, Канада, Багамські острови, Барбадос, Кюрасао, Домініканська Республіка, Ямайка, Мексика, Тринідад і Тобаго.

Центральна / Південна Америка – Болівія, Бразилія, Колумбія, Сальвадор, Гайана, Сурінам, Венесуела

Австралазія – Австралія, Острови Кука, Фіджі, Кірібаті, Мікронезія, Нова Каледонія, Нова Зеландія, Папуа Нова Гвінея, Самоа, Соломонові Острови, Тонга, Вануату.

Азія – Афганістан, Бутан, Камбоджа, Китай, Східний Тимор, Грузія, Гонконг, Індія, Індонезія, Японія, Казахстан, Малайзія, Мальдіви, М’янма, Пакистан, Філіппіни, Сінгапур, Південна Корея, Шрі-Ланка, Тайвань, Таїланд, В’єтнам

Африка – Ангола, Ботсвана, Камерун, Єгипет, Ефіопія, Гана, Малаві, Маврикій, Мозамбік, Намібія, Нігерія, Руанда, Сейшели, Південна Африка, Уганда, Замбія, Зімбабве

Близький Схід – Бахрейн, Ірак, Ізраїль, Йорданія, Кувейт, Ліван, Оман, Палестина (Газа), Катар, Саудівська Аравія, Сирія, ОАЕ.

Цей список постійно розширюється. Тому, якщо вашої країни у ньому немає, повідомте нам про це і ми зможемо перевірити,чи не є вона в останніх доповненнях.

Ми пропонуємо доступні легальнi номери штрих-кодів за одноразову вартість. Деякі з наших функцій включають:

1. Дешеві штрих-коди – вартість 1 штрих-кода починається з 39 доларів США і стає дешевшим при подальшому збільшенні кількості штрих-кодів.

2. Немає поточних платежів – штрих-коди продаються за одноразову вартість, тому ви платите лише один раз.

3. Надаються зображення штрих-коду – для вашої зручності ми також надаємо зображення штрих-кодів з високою дозвільністю (600 крапок на дюйм) у 4-х різних форматах (Bitmap, eps, Tiff, Jpeg і PDF).

4. Ніякого обов’язкового членства – це виключає трудомісткі форми та грошові витрати.

5. Швидке обслуговування – ви негайно отримаєте штрих-коди (якщо ви замовляєте роздрібний штрих-код) або протягом 12 годин. Ми можемо прискорити обслуговування, якщо вам потрібно щось термінове.

6. Акредитовані звіти про перевірку – ми можемо надавати незалежні акредитовані звіти перевірки, що означає, що наші штрих-коди приймаються більшою кількістю магазинів, ніж від будь-якого іншого торговельного посередника.

Для отримання додаткової інформації про це див. Розділ «Чому купити у нас».

Так, ми гарантуємо, що номери штрих-кодів, які ми продаємо, ніколи раніше не продавалися та не використовувалися. Наші номери унікальні і походять від Ради уніфікованого коду (зараз GS1 US). Ми надаємо гарантійні сертифікати, які ви можете використовувати як доказ того, що ви маєте номер штрих-коду. Ми також маємо письмову гарантію від компанії-постачальника, що ці номери штрих-кодів  призначені лише для перепродажу нами. Наша компанія-постачальник рекомендована Джорджем Лаурером (винахідником штрих-коду UPC). Крім того, ми перевіряємо перед продажем наші номери для запобігання їх можливого незаконного використання в Інтернеті, щоб ви могли бути впевнені в момент покупки, що ніхто не використовує їх незаконно.

Ні, як тільки ви купуєте штрих-код від нас, він залишається вашим назавжди, і ви можете вільно використовувати його за бажанням. У нас є вибір штрих-кодів, які не вимагають щорічної плати, оскільки вони зараз не контролюються GS1. Ми передаємо цю перевагу споживачеві.

У 1990-х роках GS1 був створений у більшості країн світу. Вони ліцензували свої 13-значні номери штрих-кодів своїм членам і, як говорилося раніше, стягували як вступні, так і членські внески. Однак, в США існувала окрема організація – Рада уніфікованих кодів (UCC), яка продавала своїм членам 12-значний номер штрих-коду за одноразову вартість (не було поточних ліцензійних платежів). UCC фактично конкурувала з GS1. Номери їхніх 12 цифр були фактично підмножиною 13-значної системи.

Наприкінці 1990-х рр. UCC злилася з GS1, ставши GS1-US. У рамках цієї зміни вони вирішили почати стягувати щорічні ліцензійні збори для всіх своїх членів, включаючи тих, хто за 90-і роки сплатили одноразову комісію за штрих-коди. Звичайно, багато з цих членів не були задоволені новими щорічними ліцензійними виплатами, і тому частина з них опинилася в судовому засіданні з GS1. Вони перемогли в судах на початку 2000-х років, що привело GS1 до багатомільйонних розрахунків. Подальшим наслідком цього судового випадку стало те, що оригінальні номери, випущені UCC у 1990-х роках, не контролюються GS1, і, отже, ніяких ліцензійних сплат не потрібно. Це номери, які можуть бути придбаними реселлерами та продаватися вроздріб. Це – “нові” номери, вони ніколи раніше не використовувались у роздрібному товарі та є частиною системи GS1.

Офіційний стандартний розмір штрих-коду EAN-13 становить 37,3х25,9 мм. Він може бути офіційно зменшено до 80% розміру (приблизно 20×30 мм) або збільшено до 200% розміру. Це залежить від конкретного продавця, чи зможете ви використати менший чи більший розмір. Однак, якщо вам потрібні звіти про перевірку, то ви повинні дотримуватися стандартів, оскільки в іншому випадку штрих-код не пройде перевірку. Бажано зробити тестову перевірку вашого штрих-коду, перш ніж надсилати його в магазини. Див. розділ «Розміри штрих-кодів» для офіційних стандартів.

Ні. Немає оновленої офіційної бази даних для штрих-кодів, які мають бути зареєстровані (ні на національному, ні на міжнародному рівні). Реєстрація штрих-коду не обов’язкова. Натомість, роздрібні продавці та GS1 повинні гарантувати, що кожен номер продається лише один раз, а виробники (ви) –  що кожен штрих-код буде виділений лише одному товару. Ми пропонуємо додаткову послугу реєстрації штрих-кодів, яка має різні переваги.

– Джордж Лаурер винайшов 12-значну систему штрих-кодів UPC-A у 1973 році, коли він працював на IBM. Він підтримує торговельні марки штрих-кодів, подібні до нашої, і йому не подобається політика, якої дотримується GS1 через те, що вона обмежує доступ на ринок шляхом стягнення високих комісій.

– Міжнародна мережа штрих-кодів була створена з метою збільшення доступності торговельних штрих-кодів та інформації про штрих-коди по всьому світу. Вони роблять це, організовуючи місцеві офіси, де місцеві ліцензіати, які знають свої власні ринки, надають номери торговельних штрих-кодів за розумною ціною на рідній мові клієнта.

Так, можна друкувати штрих-код на чомусь іншого крім чорного і білого кольору, однак, якість сканування залежить від гарного рівня контрасту між штрихами і фоном. Наприклад, світло-жовтий штрих-код не буде добре працювати на білому фоні, тоді як темно-синій на білому фоні скануватиметься добре. Тому варто провести попереднє тестування перш ніж розмістити штрих-код на упаковці чи роздрукувати етикетки з штрих-кодом.

Для книг використовують штрих-коди ISBN (міжнародні стандартні номери книг). Щоб отримати ISBN-штрих-код, потрібно спочатку отримати номер ISBN. Інформацію про придбання номера ISBN можна отримати тут.

Для журналів використовують штрих-коди ISSN (міжнародний стандартний серійний номер). Для одержання одного з них необхідно спочатку отримати 8-значний номер ISSN. Після цього його можна змінити на штрих-код, який складається з 13 знаків, або різні інші стилі, включно формат 13 + 2 для окремих видань тощо. Для отримання інформації та придбання номерів ISSN чи штрих-кодів, будь ласка, перегляньте сторінку Штрих-коди для журналів ISSN.

Глобальні номери місцезнахоження є глобально унікальними номерами, які використовуються деякими роздрібними торговцями як ідентифікатор місцезнаходження для постачальників.

Наші штрих-коди починаються з “07”. Це означає, що штрих-коди спочатку походять з США, однак це нічого не говорить про походження самих продуктів. Продукти з будь-якої країни можуть використовувати штрих-коди з США і навпаки. Майте на увазі, що “код країни” нічого не говорить про країну походження товару, він лише показує країну походження номера штрих-кода.

Якщо у вас є будь-які інші питання, будь ласка, зв’яжіться з нами. Якщо ви готові придбати свої штрих-коди, ви можете зробити це тут. Ви знайдете тут штрих-коди CD, штрих-коди DVD, штрих-коди ISBN-книг та штрих-коди для журналів ISSN.