Введення до Штрих-кодів

Штрих-коди для роздрібних продуктів

  • Штрих-коди використовуються на роздрібних продуктах, щоб допомогти роздрібним продавцям. Вони використовуються для сканування на касі, відслідковування запасів тощо. Для роздрібних штрих-кодів нема ніяких юридичних вимог. Тим не менше, вони повинні відповідати принятим стандартам роздрібної торгівлі.
  •   Існує три типа роздрібних штрих-кодів:

    • EAN-13 – 13-значні глобальні унікальні штрих-коди, що використовуються в більшості країн за межами США і Канади, – можуть використовуватися для продукції по всьому світу.
    • EAN8 –  найменший по всьому світу унікальний штрих-код, призначений для ДУЖЕ МАЛЕНЬКИХ продуктів – його важко отримати, і він доступний тільки від GS1. GS1 є членською організацією. – Штрих-коди EAN8 мають довжину тільки 8 цифр – це означає, що їх кількість обмежена, і тому GS1 ретельно їх захищає. Таким чином, щоб отримати їх, вам необхідно надати доказ того, що ваш продукт дуже маленький, і дочекатися, щоб GS1 погодив це.
    • UPC (також ще називають UPC-A) – 12-цифрові глобальні унікальні штрих-коди, зазвичай використовуються у США та Канаді, але можуть використовуватися на продуктах по всьому світу.
  • Наші EAN-13 і UPC номери штрих-кодів можуть бути використані для деяких роздрібних продуктів, окрім книг і журналів.
  • Книги потребують ISBN номерів, які перетворюються в ISBN штрих-код (в EAN13 формат).
  • Журнали потребують ISSN номери, які перетворюються в ISSN штрих-код (в EAN13 формат).
  • Всі легальні роздрібні штрих-коди (включаючи наші) походять із системи GS1. Ви можете отримати ваші штрих-коди безпосередньо від GS1. Однак це робиться ЛИШЕ за ліцензійною угодою, і вам вочевидь прийдеться заповнювати багатосторінкові форми, сплатити вступні внески і щорічні внески за продовження і потім чекати погодження. Альтернативою є придбання ваших штрих-кодів у легальної компанії з продажу штрих-кодів такої, як наша.
  • Роздрібні номери штрих-кодів є глобально унікальними і захищені. Ви не можете просто використовуати номери штрих-кодів (якщо ТІЛЬКИ ви продаєте свою продукцію у своєму магазині). Штрих-коди повинні купуватися чи продаватися лише через ліцензійну угоду. Отримання номеру штрих-коду від ліцензованої організації зазвичай коштує ДУЖЕ дорого.
  • В роздрібних штрих-кодах НЕ кодується інформація про продукт. Номери штрих-коду є чисто унікальними номерами, які беруться із широкої міжнародної бази даних і надаються вам. У полосах штрих-кода закодовані ТІЛЬКИ цифри, що знаходяться під штрихами. Сканування штрихів лише дає можливість ввести номер штрих-коду в комп”ютер роздрібної системи щоб інформація про продукт, ціни і т.п. відображалися на касі.
  • Ваш продавець має вручну з”єднати ваш номер штрих-кода з деталями вашого продукту у своїй системі. Коли продавець вперше отримує ваш продукт, він сканує штрих-код або друкує номер штрих-кода у свою комп”ютерну систему. Також вводять іншу інформацію про продукт, його назву, опис роздрібну ціну, постачальника тощо. Після цього, коли штрих-код сканується на касі, то висвітлюється коректна інформація про товар. Великі торгівельні мережі вимагатимуть від вас введення всієї цієї інформації у відповідні форми, які потім автоматично вводитимуться в їх комп”ютерні системи..
  • Для кожного окремого продукту потрібні різні номери штрих-кодів – тоді ви можете продавати тисячі чи мільйони того ж продукту з тим же номером штрих-коду на ньому. Наприклад, якщо ви маєте три різних продукти і кожен з них має 5 різних кольорів, то ви потребуватимете 3х5=15 штрих-кодів.
  • Кращий спосіб нанести штрих-код на ваш продукт – включити його зображення в дизайн його упаковки. Ми надаємо зображення штрих-коду для друку на вашому продукті. Якщо ви вже роздрукували упаковку вашого продукту, тоді ви можете додати штрих-код, використовуючи окрему наклейку.
  • Штрих-код НІЧОГО не говорить про країну походження продукту чи компанії. Перші декілька цифр номера штрих-коду ЛИШЕ показують країну походження НОМЕРА ШТРИХ-КОДУ. Наші номери починаються з 07, що показує, що номер походить з США. Ми маємо тисячі клієнтів, які використовують десятки тисяч наших штрих-кодів у понад 100 країнах без будь-яких проблем.
  • Наші штрих-коди можуть скануватися ВСІМИ продавцями ВСЬОГО СВІТУ. Однак, є дуже мала група продавців, які мають екстравимоги, що забороняють штрих-коди. Деталі щодо приймання штрих-кодів по всьому світу дивіться https://barcodes.com.ua/barcode-acceptance/
  • Наші штрих-коди можуть використовуватися у ВСІХ країнах, за виключенням, можливо, Китаю. Деякі китайські дистрибютори вважають, що продукти, які вони продають, мають номери штрих-кодів походженням від GS1 у вашій країні. Tому вони неправильно вважають, що перші декілька цифр номеру штрих-коду показують країну походження продукту. Це неправда. Так, ця надзвичайно помилкова точка зору може дуже дорого коштувати для деяких виробників, які хочуть продавати їх продукти у Китаї, так як ці китайські дистрибютори примушують виробників отримуватиt GS1 штрих-коди  – приєднання до GS1 вимагає багато часу і є дороговартісним, з вступними внесками, річними платежами, плюс витрати на юристів та податківців, якщо ви не оплачуєте продовження строку дії.
  • Роздрібні штрих-коди не потребують реєстрації хоча ви можете їх зареєструвати, якщо хочете. Якщо ви купуєте роздрібні штрих-коди (EAN чи UPC) у нашої компанії, ви можете зареєструвати ваші номери штрих-кодів і деталі про продукти безкоштовно в Міжнародній базі даних штрих-кодів International Barcodes Database.

ТИСНІТЬ ТУТ, ЩОБ КУПИТИ РОЗДРІБНІ ШТРИХ-КОДИ (EAN чи UPC)

Штрих-коди для коробок

  • Штрих-коди можуть використовуватися для коробок, у яких містяться роздрібні продукти. Ці коробки використовуються для транспортування та збереження товарів на складі.
  • ITF-14 штрих-коди є загальноприйнятими штрих-кодами для коробок.
    • Це 14-цифрові номери, що базуються на номерах штрих-кодів роздрібних продуктів, що містяться у коробці
    • Вони призначені ЛИШЕ для коробок для транспотування та зберігання. Якщо коробка продається на роздрібному рівні, на ній має бути роздрібний штрих-код (EAN13 чи UPC), а не ITF-14 штрих-код. Наприклад, коробка з пляшками вина може продаватися як одне ціле, тоді на ній повинен бути роздрібний штрих-код (EAN13 чи UPC).
    • Ці штрих-коди ширші ніж роздрібні штрих-коди і повинні мати товсту горизонтальну лінію зверху і знизу.

ТИСНІТЬ ТУТ, ЩОБ КУПИТИ ITF-14 ШТРИХ-КОД ДЛЯ КОРОБКИ

QR Коди

  • QR коди є квадратними кодами які трохи схожі на лабіринт.
  • QR коди можуть бути використаними для посилання на URL-адресу веб-сайту або для збереження інформації.
  • QR  коди можуть бути використані для роздрібних продуктів, АЛЕ продукту також потрібен буде роздрібний штрих-код на ньому. Роздрібний штрих-код сканується продавцем для визначення ціни і т. п. на касі.

Зображення штрих-коду

  • Штрих-коди можуть створюватися з багатьма різними форматами кодування.
    • Деякі з цих форматів підходять роздрібним продуктам та книжкам/журналам (EAN13, UPC-A, EAN8)
    • Деякі з цих форматів підходять для коробок (ITF-14 barcodes)
    • Деякі з цих форматів підходять для піддонів та транспортних контейнерів
    • Деякі з цих форматів підходять для відслідковування запасів та інвентаризаційних цілей (напр. для бібліотечних книг чи маркування активів)
    • Деякі є двовимірними, як наприклад QR коди і вміщують інформацію чи посилання на URL веб-сайтів
  • Ми можем створювати штрих-коди у всіх цих форматах

ТИСНИ ТУТ, ЩОБ КУПИТИ ЗОБРАЖЕННЯ ШТРИХ-КОДУ