Ваша гарантія Barcodes.com.ua

Унікальні, раніше невикористані номери EAN
Наші номери продаються тільки один раз, вони раніше не використовувалися і не будуть продані іншим клієнтам. З моменту покупки одного з наших номерів штрих-коду ви є єдиним законним власником.

Ми не беремо з вас членські або інші збори.
Ми не вимагаємо від вас членства і не беремо ніяких річних зборів. Після оплати замовлення номера штрих-коду стають вашою власністю.

Глобальні номери EAN
Наші номери EAN можна використовувати в будь-якій точці світу, а наші номери UPC-A підходять для використання в Сполучених Штатах. Можливо, що більш великі торгові посередники можуть встановити обмеження на використання штрих-кодів. Якщо у вас є які-небудь сумніви, зверніться до свого торговельного партнера, щоб переконатися, що наші номери можна використовувати без проблем.

Пробний номер
Ви можете отримати тестовий номер EAN безкоштовно (натисніть тут). Ви можете легко переконатися, що наші номери працюють для ваших цілей.

Ваш номер EAN захищений
Перш ніж ми відправимо вам ваш EAN, ми перевіряємо кожен номер, щоб переконатися, що він раніше не використовувалася незаконно. Ніхто інший не має права використовувати номер купленого вами штрих-коду без вашого дозволу.

Якісна графіка штрих-коду
Ми відправимо вам стандартну графіку штрих-коду в розмірі 100% і в 4 різних форматах (PNG, JPG, SVG, PDF). При необхідності ми можемо надати вам додаткові формати або розміри.

Компетентне обслуговування клієнтів
Як клієнт Barcodes.cz ви в надійних руках. Якщо у вас є які-небудь питання про штрих-кодах для роздрібної торгівлі або онлайн-торгівлі, зателефонуйте нам або напишіть нам.

Походження наших номерів штрих-коду
Система нумерації EAN бере свій початок в Північній Америці. Компанія під назвою UCC була заснована в середині 1970-х років і встановила стандарти для штрих-кодів і номерів штрих-кодів. Початкові коди були 12-значні числа, звані кодами UPC, які до сих пір комерційно використовуються в Північній Америці. UCC відповідав за випуск і управління кодами UPC. Вони продавали свої номери клієнтам і вносили їх в базу даних клієнтів UCC як законні власники кожного номера UPC.

Пізніше аналогічна організація була створена в Європі і стала використовувати 13-значні номери. Ці номери не продавалися, а здавалися в оренду клієнтам за річну ліцензійну плату. Кожен клієнт був зазначений в базі даних клієнтів EAN. На початку 2000 року обидві компанії об’єднали зусилля і створили некомерційну організацію під назвою GS1. GS1 об’єднала системи штрих-кодів UPC Північної Америки і Європи EAN і почала називати штрих-коди UPC і EAN терміном GTIN (глобальний номер предмета торгівлі).

Оскільки дві бізнес-моделі і дві клієнтські бази даних були об’єднані, було вирішено, що номери штрих-кодів, продані UCC до 28 серпня 2002 року, назавжди залишаться власністю первинних клієнтів без необхідності платити будь-які додаткові збори. Обидві клієнтські бази даних були об’єднані в базу даних GEPIR.

Міжнародна мережа штрих-кодів перепродує невикористовувані номера з оригінального запасу UPC. Вони купуються безпосередньо у їх первісного власника і, на відміну від нинішніх номерів GS1, можуть бути перепродані без щорічних зборів.